scrappinblogs

Sunday, February 7, 2010

CD

Stok cd ku dah sampai...
ini bermakna collection cd ku dah bertambah menjadi 7 pcs.sebelum nii ada 2 pcs je. 1 coolababy (purple)dan 1 babyland (swirl pink). stok lama tuu aku beli dgn dua online shop iaitu pemiliknya sue dan akma alias. dorang aku jumpa kat forum ratuhati. time tuu aku berusaha mencari online shop yg jual harga paling murah. sebenarnya bukan time tuu je aku akan berusaha mencari online store yg murah. setiap kali nak beli barang online aku akan survey store mana yg jual antara yang murah la. hehehe... berkira ker aku nii? berkira tuk keselamatan poket ku. hihihi... 1st time beli tuu coola rm31 + rm6 (postage), babyland swirl tuu rm35 + rm4.
2nd time beli dgn sue, 3 pcs coola snap button rm26/pc, 1pc coola velcro rm30 dan 1pc babyland printed spongebob rm30. postage aku dah lupa brape ringgit. sama ada rm9 or rm11. tah laa dah lupa, kena cek buku 555. ahakss...
sekarang jom kite menjamu mata melihat cd ku yg baru nih..
Huurun 'Ain bersama cd... cd nii bukan dia yg akan pakai tapi adiknya laa.. '
Ini barisan cd koleksi ku. barisan atas 2 pcs cd belah kira tuu cd yg 1st time aku beli...
haiii... adik pun nak take part juge yer. lihat laa ini laa cd yg aku akan pakai, kata Aleefa...

1 comment: